Založ si blog

Fico uteká ako malý chlapec, Igor Matovič hviezdi, minister obrany Galko niečo medzi tým . . .

DANO Lipšic je spolužiak môjho tenisového a basketbalového parťáka zo stredoškolských

časov, ANDY (LONEK), ten Tvoj geniálny JUMP si pamätám doteraz …

ROBO Kaliňák bol vraj VŠ spolužiak mojej SŠ gympľovej spolužiačky Katky Kapčákovej,

čím menšej postavou, tým naopak väčšej Usilovnosťou a Pracovitosťou, hotová

QUEENBEE …

A do tretice všetko dobré, teda chcem skazáť, že NAJLEPŠIE,

MARTINA KRK KÔŠ KOV ááááááá, učiaca na ZŠ v Zuberci, je VLASTNE moja VLASTNÁ

SÉGRA, proste SISTA, cause SHE can speak ENGLISH quite WELL.

Toľko na úvod, aby som Vás všetkých zhruba dostal do deja.

 

A tieto štvrtkové udalosti

“Vypadni, lebo ťa skopem dolu! ! ! “=ja som SBS-kár, ja som Pán

predchádzali tým z PIATKA. Lebo PIA TOK je RIEKA ZBOŽNÉHO, LÁSKAVÉHO.

 

Za Danom Lipšicom som sa vybral v piatok ráno predvčerom, priamo na Ministerstvo

Vnútra, čo je pri Starom Moste v Bratislave, severne od nášho Krásavca pod Stolícou

SLAVÁKIJI. Proste mi v Prahe čorkol nejaký nezbedník občiansky preukaz a som tak

vyhodnotil, že hádam Daniel by mi mohol, keďže už šéfuje tým našim úžasným

superpoliceakademikom, ak nie priamo pomôcť, tak aspoň poradiť.

Nemajúc so sebou občianku, ktorú mi spolu s vodičákom, peňaženkou a jej ďalším

obsahom, premiestnil na vhodnejšie miesto neznámy hrdina, odhalil som pred

príslušníkmi Policajného Zboru vtedy slúžiacimi na Bráne Ministerstva aspoň ďalšie

z mojich dokladov, Živnostňák z 2002-ého roka, prepadnutý PAS, ale s mojou fotkou,

električenku z čias, keď som brigádoval v BLAVE, pod mojou fotkou tam SVIETI, že

OBYČAJNÝ. Som skoro prdol od smiechu, jak som to tam MAT(ovič) zbadal.

Dobrý deň, som ten a ten a mám takýto problém, ukradli mi občianku, bla bla bla bla …

Myslím, že je škoda hovoriť o mojich argumentoch a vysvetleniach, pre Akademikov

bolo najpodstatnejšie, že som mal pri sebe PREUKAZ oprávňujúci k vstupu na ÚRAD

VLÁDY, ktorý bolo treba pri odchode vrátiť.

Taká tá plastová kartička, čo si urobíte doma na Laminovačke za 8 centov, čo je cena

A4-ovej fólie, z ktorej treba vystrihnúť obdĺžniček veľkosti kartičky, vložiť potrebné

papieriky a nakoniec nechať prejsť pomedzi horúce valčeky laminovačky.

Ale tá moja bola naozaj z Úradu Vlády, ešte z 1998-eho, keď som tam bol pozrieť

bývaleho ministra obrany JANA SITEKA, otca mojej žiačky na ZŠ v Nižnej na Orave.

Jednoducho a proste, bol som zjavne nebezpečný ELEMENT, tipujem tak šiesty a siedmy,

keď už piatym ste VY, KRÁSKY.

Ešte zavolali na mňa hliadku, ktorá ma testla v ich superakademykosistéme, ktorý im

vypľul verdikt: Bez záznamov, ČISTÝ.

Keby tí len tušili, koľko ja mám záznamov u mojich neprajníkov.

A aký som ja čistý po tej špine, čo na mňa hádžu dnes a denne moji najvernejší

súputníci, predovšetkým chlapci, ktorých sa nie raz, neraz dotknem svojimi príliš

zraňujúcimi a Pravdu odhaľujúcimi slovami, obhajujúcimi Jej Majestát a Vznešenosť.

Ďalší diel olicajnej Akadémie pre mňa skončil odpoveďou na moju otázku, ako teda mám

začať pracovať, keď nemám občianku a ako si mám zabezpečiť občianku, keď nemám

peniaze, čo mi ukradli.

Že vraj „CHOĎTE do miesta TRVALÉHO BYDLISKA !!!“

„Ako, keď nemám za čo a nechcem kradnúť, žobrať, zbíjať?“ – znela moja otázka

„A to Vám mám dať zo svojho?“ – znela duchaplná odpoveď.

„Ja Vás prosím, aby ste mi poradili, čo mám robiť a nie Vaše peniaze“ – ktoré sú

tak trochen by the way aj moje, lebo som k nim prispel svojim dielom, a tých pár šupov

na lístok som už určite do pokladníc Vnútorného Ministerstva prispel.

„Choďte DOMOV PEŠI, PEŠO, nohy máte zdravé“ – znela odpoveď na moju prosbu.

Radšej som si ja išiel kadeľahšie, s akademikmi je ťažké sa dohodnúť, predsa len,

ich dôležitosť je priamo úmerná množstvu teroristov na jeden km štvorcový Slovenského

územia.. Takže veľmi VYSOKÁ. Veľmi Vysoká.

Lebo terorista je podľa štátnej moci každý, čo ich denne bombarduje žiadosťami

o Spravodlivosť, prosbami o Pomoc, psími očami aspoň o kulilinček žvanca.

NIČ NIČ NIČ.

Zmizni, vypadni, už viac neotravuj. Tak som šiel smerom Námestie SNP Bratislava.

OJOJ, zasa nejaké davy, čo sa to tam deje, akosi príliš veľa vojakov na meter štvorcový.

Neviem, či aj ROBČI Kaliňák tam mal takúto zostavu, ale stavím 10 svojich najlepších

CéDečiek, že nie. Vážne, môže existovať ešte srandovnejšia Academy ako tátotu?

I DON’T THINK SO, ale ONE NEVER KNOW.

Maybe it is much better as before.

THAT TYPE OF BEFORE AM NOT ABLE TO IMAGINE

 

Mal som oblečené BIELE NOHAVICE a na vrchu som mal BIELU BUNDU.

Doktor FICO ma prehliadnúť jednoducho nemohol. Chcel.

Majster sveta v uhýbaní pohľadom a vo vyhýbaní sa súperom aj tentokrát dostál

své pověsti a nesklamal, ešte som sa otočil, že si niečo vyberie z auta a vráti sa.

Nie, ten šprint odo mňa bol asi len ukážkou toho, ako Pán Doktor reaguje na prítomnosť

nežiadúceho elementu,

Pravdy,

Odvahy,

Hrdosti,

Obľúbenosti,

Dôslednosti a

AMORE. More.

 

Minister Galko sa po zdrbaní svojou ochrankou, že zdržuje, pustil do debaty

s dôchodkyňami, ktoré ho zbožňovali ako kedysi Mečiara.

Až ma takmer nepustili k slovu.

Až keď minister zahlásil :“Keď tie decká budú stále na počítači a nie vonka, tak … “  bla bla

bla bla. BLA. KVÁ.

„Ale keď ich to tak zaujíma …“ – som oponoval.

„No to ja mňa“ – kontroval Minister obrany ĽUBKO GALKO.

Normálne súboj slov medzi Branislavom a Ministrom Obrany.

Popodával si ruky s babičkami plus jedným dôchodcom a utiekol.

Kua, aj ja si chcem podať ruku s niekým, som si ju predsa umyl pár hodín back a kúpal

som sa tiež pred pár hodinami, spotený do smradľava ani smradprava nie som, tak čo sa

to deje, že všetci prchajú jak ANJEL pred znesvätenou vodou.

Asi im spravila bububu mother ANGELA, tá vie robiť riadnych Bubákov.

A aj ich minúť, keď sa nejaké vyskytnú. Ale zasa nás má veľmi rada a dopraje nám.

Zachránil ma MILAN FTÁČNIK, môj bývalý prednášajúci na Fakulte MFF UK čosi

ohľadom počítačov.

Pre Jeho spôsob prednášania som si Ho zäpämätäl ako jediného, ktorý dokázal, teda

aspoň mňa, strhnúť študentov k premýšľaniu a jasnému Mysleniu, LOGIKE.

Takej chýbajúcej všade navôkol nás. Však RIDICULOUSNOTION.

 

Večer ma čakal v Trnave Igor MATOVIČ, ale to bolo ešte málo hodín, tak som bol

na ÚRADE VLÁDY a v PARLAMENTE, ale o tom v ďalšom článku

o AROGANCII MOCI.

 

Poobede som sa zastavil na Zlatých Pieskoch. Zaspal som v električke a prisnil sa mi

sen, moralisti mi hádam odpustia, ak ak nie oni, tak dúfam, že hriešny SEN mi odpustí

aspoň, teda hlavne ON, môj Stvoriteľ.

To poznáte, len tak vkĺznete do sna a hneď ste v Raji …

Nádherné NAHÉ, podotýkam NAOZAJ KOMPLET ODHALENÉ, ČISTO NATURALMENTE

NAHÉ DOKONALÉ ŽENSKÉ TELÁ NEVÍDANEJ KRÁSY A DYCHBERÚCICH TVAROV.

Ak mám ísť po smrti do večného ohňa a byť zatratený, ten Snový obraz stál za to.

Spomeniem len štyri, alebolo ich tam oveľa viac …

 

1. Prvá DREAM modelka 90-60-90, telo opálené akoby ste videli pred sebou samotnú

sesternicu Ribany a Nšo-či, hovoríte si, či Winetuove baby môžu chodiť na nudapláž.

Vo filme to nebolo, ale ako som v tom sne pozeral, tak asi aj áno.

A bola taká odmeraná – bavila sa iba s Winetuom a Old ShatterHandom, ostatní ignor …

 

2. Druhá Blondýnka z Londýnka, ktorá mala na sebe spodný diel plaviek, predsa len,

aristokratkám z Hlavného mesta Sveta neprináleží ukazovať všetko, čo majú pod noha-

vičkami. Oni už vedia, ako na to, pretože práve jej Odetosť v BLACK PANTIES bola

najvzrušujúcejšou podívanou, vďaka Ti, Češtino, ktorú tam poskytla nejaká baba …

 

3. Usmievavá, Spokojná, Animálne príťažlivá, nie modelka, ale Kráska v najlepších rokoch,

sľubujúca potešenia iného druhu ako len ľúbivý pohľad a vzrušenie pri prvom osobnom

kontakte. Ten Jej úsmev hovoril za všetko, TAKE IT EASY, DON’T WORRY & BE HAPPY.

Mne to dokonale stačilo, aby som neprerušoval sen …

 

4. A do štvrtice všetkého najlepšieho, ak sa mi podobný sen prisníva v živote ešte raz, dám

tuším postaviť niekde na strane 16 Podrobného Autoatlasu Slovenskej Republiky 1234

metrov vysoký HOTEL ŠTVORIČKY, v tvare vysokých štíhlych valcov podobajúcich sa na

maskaru Yves Saint Laurent zlaté prevedenie.

Tá NAJMILŠIA, NAJLÁSKAVEJŠIA a NAJPRÍŤAŽLIVEJŠIA zo všetkých bola KVETKA,

ktorá NESMIERNE ľúbila svojho milého, ktorému by zniesla z neba nieže modré, ale

Každofarebné, KtorékoľvekFarebné, RainbowoFarebné.

JA som v sne nebol vzrušený z Jej dokonalého TELA, ja som bol THRILLED nekonečne

z toho Jej tancovania, dráždenia, vzrušovania, laškovania a provokovania nielen milého, ale

aj všetkých slintajúcich starčekov aj mladčekov naokolo.

A keď som, ja neznášam sny, čo sú len snami, odchádzal z NUDAPLAYE, tak sa na mňa

usmiala tak neuveriteľným úsmevom, že keď teraz píšem tieto riadky, ešte stále mám

pocit, že Raj neskončil, Nebo neodišlo, Blaženosť pretrváva, Kráľovstvo Nebeské

prichádza.

 

… a večer v Trnave sa IGOR usmieval, akoby bol v tom sne ten chalan, čo chodí

s posledne vylíčenou Dievčinou, ak si to bol Igor Ty so svojou milou, prosím všetkých

zúčastnených o osparavedlnenie pri popisovaní môjho živého sna.

Ale keď ja som už raz taký, čo na srdci, aj na tom DREAMHEARTovom, to na JAZYKU,

a to aj na PRAVDABLOGOVOM.

Míting, stretnutie s Trnavákmi bolo fajn.

A Jožovi Viskupičovi sa nesmierne zaľúbila moja poznámka, že Marihuana zadara.

Ako predvolebný sľub.

Podotýkam, v množstve pre osobnú potrebu, pod dozorom osobného lekára a nikdy INAK.

AMEN, tak pravil ZARATHUSTRA.

Dovidenia v NEBI, priatelia.

 

P.S. TINKA, aj dnes ideme na NENUDA pláž na Priehradu ??? Ja som ZA !!!

 

P.S. 2

milý HRANOL, keď Chocholoušek dokázal vyliečiť TEBA, verím, že to je BEST

PSYCHIATRIST of THE WORLD a my všetci, čo to to čítame, mu z hlbokého srdca za to

ĎAKUJEME.

KEEP SMILING !!! A never všetkému, čo píšu PO blogoch.

Lebo aj blogeri môžu mať pravdu.

Skvelý ťah Markízy : debata Banáš vs. Kňažko

15.04.2024

. A že vraj to nejde! Neštekať po sebe, neurážať jeden druhého, nevidieť v tom druhom temného služobníka samotného Lucifera. No nádhera, páni – obaja vekom nad 75 rokov – zjavne nepotrebujúci držať sa hesla, že „Čím hlasnejšie a dlhšie na súpera z opačného tábora kričím, tým mám väčšiu a údernejšiu Pravdu“. Toto by mali [...]

Ďakovný list Peťa P. a Roba F. Igimu M.

12.04.2024

. Jedni hovoria, že nikdy nič také neexistovalo a ani existovať nebude, ale v tajných kuloároch sa povráva, že v titulku spomínaní dvaja páni mali nejedenkrát namále a takmer ho odoslali, ale vždy im niečo našepkalo, že ešte nie, ešte treba počkať na ďalšiu lekciu geniálneho pedagóga. Panovali mnohé pochybnosti a panujú dodnes, mnohí Igorovi [...]

No strašné! Ten proruSKý zlosyn Fico ide mierovo spolupracovať s Ukrajinou!

11.04.2024

. To je normálne ak nie šach-mat, tak dosť dôrazný šach mnohým opozičným krikľúňom a zároveň aj početným píšúcim a komentujúcim ochrancom „demokracie“ na ten už dosť dlho (Vlho!) čudesný spôsob, keď demokratické je zásadne to, čo za také považujeme „my“, prípadne parťáčky a parťáci z našej bublinky. Čo za kulehu to [...]

univerzita

Mladí Američania páchajú rekordne veľa samovrážd. Nikto presne nevie prečo

20.04.2024 11:28

"Tak veľmi si prajem, aby nám býval dal šancu mu pomôcť," hovorí Katherine Salasová zlomeným hlasom.

Italy Politics

Skrachované vzťahy šéfov vlád. Expremiér Babiš nie je jediný. Talianska líderka odkopla muža, keď sa zaliečal inej žene

20.04.2024 10:49

Rozvodom sa skončilo manželstvo už viacerých niekdajších predsedov vlád Českej republiky. A ktoré rozchody známych politikov vlani zvlášť rezonovali?

trump. súd

Muž, ktorý sa zapálil pri súdnej sieni počas procesu s Trumpom, zomrel

20.04.2024 10:37

Muž, údajne zo štátu Florida, rozdával podľa svedkov v parku letáky obsahujúce konšpiračné teórie.

North Korea tensions balistické strely test

Severná Kórea uskutočnila test 'superveľkej' hlavice pre riadenú strelu

20.04.2024 09:47

KĽDR tiež vykonala skúšobný štart protilietadlovej rakety nového typu "Pyoljji-1-2" v Západnom mori.

krkOSKAR bRÁNka

Ja PRAVDU milujem. A úplne najšťastnejší som, ak smiem na ceste k NEJ sprevádzať KVANTUM KRÁSNYCH SLOVENIEK, Quantum Of SOLACE. Solace, from Old French solas, from Latin sōlācium "consolation", meaning comfort or consolation in a time of distress. Consolation - útecha, potecha, distress - zármutok, nešťastie, bieda, núdza, nebezpečenstvo, tieseň, vyčerpanosť, vysilenosť, únava ... VEĽKÁ VĎAKA TI, PANE, Bože! :o) (o:

Štatistiky blogu

Počet článkov: 288
Celková čítanosť: 1419373x
Priemerná čítanosť článkov: 4928x

Autor blogu