Založ si blog

. .. takmer Najčítanejší článok blogu blog. pravda. sk

NO JO, keď už mám začať takto po bratsko-sestersko-česky.

 

Jáj, asi by sa patrilo predstaviť sa.

Som BRAŇO. Mám aj PRIEZVISKO, je to tuším okrem iného aj názov akejsi rastlinky,

po latinsky a po česky je to

chaEROphylLUM aROMAticUM

KRABiliCE záPAŠná

Ale myslím, že BOHate bude stačiť to rodné meno.

Lebo ku tomu priezvisku mi často lepia predeň aj slovíčko PÁN.

A aký som už ja len PÁN. Ja som predsa LEN JEHO SLUŽOBNÍK.

S menom BRANISLAV.

Tak som sa s tým mojím, nikdy neviem, či mojím je mojím alebo mojim,

rodným menom hral a nahral som tieto možnosti:

1. Prvá a táto sa mi páči NAJVIAC. Len tam treba pridať dĺžeň, mäkčeň,

a vedieť, čo znamená po anglicky zvuk poslednej slabiky, lav je LOVE,

čo je po našom LÁSKA. A som aj KRESŤAN, bol som POKRSTENÝ

ako KATOLÍK. Rovno sa priznám, ale nie k hriechu, ale k dobrému skutku.

Nejdem každú nedeľu do kostola. Radšej poklebetím s priateľmi, s rodičmi,

cez NET so všetkými možnými KRÁSKAMI aj KRÁSAVCAMI, ktorí v hojnom

počte využívajú služby tohoto ZÁZRAKU dnešnej doby.

Sedíš si na pláži na HAVAJI, debatuješ so ségrou, potom zorganizuješ chlapov,

aby Ti prikryli strechu tou špicovou škridlou, čo si kúpil za babku v Bulharsku,

zasa cez NET, dohodneš si kamošov z opačnej strany ostrova, že večer bude

ŽÚRKA s babami, po týždni žúrkovania odklepneš ku..a vysokú cenu letenky

domov a už vystupuješ v IVÁNKE do upršaného Stredoeurópskeho rána.

No, na Havaji som teda ešte nebol, ale určite tam tento rok skočím. Môj

dobrý, dúfam, že Ťa tak smiem nazvať, kamarát Stanley VIŇARSKÝ, bývalý

kolega z VolksWagenu, tam vtedy mal trvalé bydlisko, neviem, či stále, ale

rodinu tam hádam mať bude. Takže HAVAJ mi stále hrozí. A AJ, hehehe,

HAVAJ A AJ ten NET z neho, hádam tam nejakú tú optiku už zakopali, ak

ju znova nevykopali hľadači Zbernianských POKLADOV.

Všetci hľadáme POKLADY, niektorí v Zemi, zlato, naftu, zemiaky, medené káble,

optické káble, gombíky po hitlerovských vojakoch, kosti dinosaura, Dunčo toť minule

vyhrabal mŕtvu myš, čo ju sused zakopal do záhrady.

Ja zvyknem hovoriť dlho a zbytočne, teda niektorí tak hovoria, ale ja tvrdím,

RADŠEJ HOVORIŤ AKO HOLÚ R.Ť.

Lebo: klasický Slovák, len aby POKOJ a MIER bol, drží HUBU a KROK.

HUBU drží, aby si šéf nevypočul, aký to je k…t a KROK drží, aby k tomu k……i

každý deň v pracovnom týždni prišiel, poslúchal ho takmer na slovo ako

jeho verný psík, splnil mu, čo mu na očiach vidí, aj keď sú to často riadne

voloviny až k……y, ale veď šéf je šéf, to je vo firme malý a keď má aj hviezdnu

formu, tak aj veľký PÁNBOH.

Rozhodujúci o bytí, či nebytí, bití, pití, vití aj vytí, a často aj o farbe nití, akou

má byť vyšitá Vaša menovka na pracovnom úbore. A o tom, čo na tej menovke

bude tou niťou vyšité.

STRACHOPUD, LENIVEC, KRITIK, OBLBOVAČ ŽIEN, FLÁKAČ.

PRACANT a MAKAČ. Lebo aj takí sú a je nás tu požehnane.

 

ALE keď si už KONEČNE NEOTVORÍME TIE NAŠE ZOBÁKY, tak

si naozaj nezaslúžime nič iné, ako HOLÉ RITE, lebo DRZÁCI DRZÍ,

NEPOCTIVÍ

PODNIKATELIA, ZAMESTNÁVATELIA, AGENTÚRNICI, MAJITELIA,

RIADITELIA, VLASTNÍCI, POSLANCI, MINISTRI

si častokrát myslia, že s výškou ich platu stúpa aj ich BOŽSKÝ STATUS.

OMYL, Vážení a milí, BOŽSKÝ STATUS vám určite nestúpa.

Stúpa vám do hlavy SLÁVA, poľná tráva

stúpajú vám do hlavy prachy, ktoré si ukradnete z našich vrecák

stúpa vám do hlavy predovšetkým MOC.

Tá MOC je najMOCnejšie afrodiziakum.

Ja som si myslel, že sú to ŽENY, ale mnohí chlapi svoje ŽENY vymenili

s Diablom za MOC a upísali sa mu na smrť vlastnou krvou.

A Čo S TÝM JA, BRANISLAV, a moja DRUŽINA ???

No MY sa s tými „MOCNÝMI“ NEMOCNÝMI HODLÁME POPASOVAŤ.

ŽIADNE BITKY, žiadne samopaly, žiadne protesty, žiadne štrnganie kľúčmi,

to tu už všetko bolo.

Taká malá veľká REVOLÚCIA LÁSKY, ODVAHY, NEBOJÁCNOSTI a

HRDINNOSTI. Knieža IGOR sa hádam so svojou družinou pridá.

A ak nie, tak aj taj VYHRÁME náš boj, môj boj, MEIN KAMPF.

Neľakať sa, nežalovať, to bol len prekad do nemčiny.

Adolf to zobral systémom GUNS, JA som za ROSES.

A tvrdím, že ROSES vyhrajú, neviem kedy, ale VYHRAJÚ.

A bude MIER na ZEMI, bude tu RAJ, a že som snílko, to už som od

NICH počul.

SNÍLKOVIA sú ALE ONI, si myslia a snívajú, že ten ich

dementnokapitalistickomajetníckokritickoveselý systém bude trvať

naveky vekov amen.

NEBUDE, lebo SOM POVEDAL, ale to nie JA, ale ten HORE.

SOM POVEDAL, ŽE TAM DOLE BUDE OPÄŤ RAZ PORIADOK.

NAVEKY VEKOV AMEN.

dovidenia, majte sa krásne a píšte básne. Ružiam.

NAŠIM ŠÍPKOVÝM RUŽENKÁM.

 

Skvelý ťah Markízy : debata Banáš vs. Kňažko

15.04.2024

. A že vraj to nejde! Neštekať po sebe, neurážať jeden druhého, nevidieť v tom druhom temného služobníka samotného Lucifera. No nádhera, páni – obaja vekom nad 75 rokov – zjavne nepotrebujúci držať sa hesla, že „Čím hlasnejšie a dlhšie na súpera z opačného tábora kričím, tým mám väčšiu a údernejšiu Pravdu“. Toto by mali [...]

Ďakovný list Peťa P. a Roba F. Igimu M.

12.04.2024

. Jedni hovoria, že nikdy nič také neexistovalo a ani existovať nebude, ale v tajných kuloároch sa povráva, že v titulku spomínaní dvaja páni mali nejedenkrát namále a takmer ho odoslali, ale vždy im niečo našepkalo, že ešte nie, ešte treba počkať na ďalšiu lekciu geniálneho pedagóga. Panovali mnohé pochybnosti a panujú dodnes, mnohí Igorovi [...]

No strašné! Ten proruSKý zlosyn Fico ide mierovo spolupracovať s Ukrajinou!

11.04.2024

. To je normálne ak nie šach-mat, tak dosť dôrazný šach mnohým opozičným krikľúňom a zároveň aj početným píšúcim a komentujúcim ochrancom „demokracie“ na ten už dosť dlho (Vlho!) čudesný spôsob, keď demokratické je zásadne to, čo za také považujeme „my“, prípadne parťáčky a parťáci z našej bublinky. Čo za kulehu to [...]

univerzita

Mladí Američania páchajú rekordne veľa samovrážd. Nikto presne nevie prečo

20.04.2024 11:28

"Tak veľmi si prajem, aby nám býval dal šancu mu pomôcť," hovorí Katherine Salasová zlomeným hlasom.

Italy Politics

Skrachované vzťahy šéfov vlád. Expremiér Babiš nie je jediný. Talianska líderka odkopla muža, keď sa zaliečal inej žene

20.04.2024 10:49

Rozvodom sa skončilo manželstvo už viacerých niekdajších predsedov vlád Českej republiky. A ktoré rozchody známych politikov vlani zvlášť rezonovali?

trump. súd

Muž, ktorý sa zapálil pri súdnej sieni počas procesu s Trumpom, zomrel

20.04.2024 10:37

Muž, údajne zo štátu Florida, rozdával podľa svedkov v parku letáky obsahujúce konšpiračné teórie.

North Korea tensions balistické strely test

Severná Kórea uskutočnila test 'superveľkej' hlavice pre riadenú strelu

20.04.2024 09:47

KĽDR tiež vykonala skúšobný štart protilietadlovej rakety nového typu "Pyoljji-1-2" v Západnom mori.

krkOSKAR bRÁNka

Ja PRAVDU milujem. A úplne najšťastnejší som, ak smiem na ceste k NEJ sprevádzať KVANTUM KRÁSNYCH SLOVENIEK, Quantum Of SOLACE. Solace, from Old French solas, from Latin sōlācium "consolation", meaning comfort or consolation in a time of distress. Consolation - útecha, potecha, distress - zármutok, nešťastie, bieda, núdza, nebezpečenstvo, tieseň, vyčerpanosť, vysilenosť, únava ... VEĽKÁ VĎAKA TI, PANE, Bože! :o) (o:

Štatistiky blogu

Počet článkov: 288
Celková čítanosť: 1419389x
Priemerná čítanosť článkov: 4928x

Autor blogu